گروه وکلای مهراد

گروه وکلای مهراد

تاسیس گروه

گروه وکلای مهراد مجموعه ای از وکلای جوان و پر تلاش و با تجربه میباشد که سالهای سال کنار هم تجربه وکالت در پرونده های مختلف را داشته  و در سال ۱۳۹۸ تصمیم به رسمیت بخشیدن به گروه مینمایند لذا با ثبت گروه در اداره ثبت مالکیت معنوی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاسیس شده تا با داشتن نامی درخشان که پیرو رضایت مراجعین و موکلین بدست می آید گامی بلندتر در راستای تحقق عدالت و برقراری آن در جامعه داشته باشد.

موضوع فعالیت گروه وکلای مهراد

این  گروه با اعلام تخصص در  امور حقوقی، کیفری و ثبت شرکتها و ثبت علائم تجاری تضمین پیگیری مجدانه و تخصصی در امور ارجاعی را به شما عزیزان میدهد. گروه وکلای مهراد با داشتن وکلای مجرب و متعهد که هر کدام در تخصص خاصی اقدام به فعالیت دارند و میتوان گفت در زمینه نخصصی خود بهترین وکیل پایه یک دادگستری میباشند و دارای سابقه ای چندین ساله در زمینه تخصصی خود می باشند پیگیری پرونده ارجاعی شما را بسته به موضوع پرونده به وکلای متخصص در همان زمینه ارجاع می نماید، برای مثال دعاوی حقوقی که به گروه ارجاع می‌شود توسط وکلایی متخصص در رشته حقوق خصوصی قبول وکالت و پیگیری می گردد به نحوی که این وکلا صرفاً در امور حقوقی و محاکم حقوقی شرکت کرده و تخصص تحصیلی آنها نیز حقوق مدنی و یا حقوق تجارت می باشد؛ همچنین پرونده های کیفری از جمله کلاهبرداری، قتل، خیانت در امانت، ضرب و جرح و غیره نیز وقتی به گروه ارجاع می شود به وکلای کیفری گروه ارجاع و توسط ایشان ارائه راه کار شده و پیگیری پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری متخصص در امور کیفری که صرفاً در پرونده های جنایی و جزایی وکالت می‌نمایند انجام می‌شود، سابقه تحصیلی این وکلا نیز در بهترین دانشگاه های ایران در رشته های جزا و جرم شناسی می باشد. همچنین امور مربوط به ثبت شرکت و ثبت برند و علائم تجاری نیز توسط وکلای متخصص در این زمینه که سابقه تحصیلی در رشته حقوق مالکیت معنوی داشته و چندین سال سابقه فعالیت در اداره ثبت علائم تجاری و اداره ثبت شرکت‌ها داشته و در این اداره ایشان را به عنوان وکیل دادگستری در امور ثبتی میشناسند  و با توجه به تجربه ایشان در روند ثبت شرکت و ثبت صورتجلسات شرکت و ثبت علامت تجاری و برند و طرح صنعتی و اختراع را کاملاً اشراف داشته و پیگیری می نمایند.

1- ثبت برند، اسم و علامت تجاری

در صورتیکه شما عزیزان پیرو فعالیت حرفه ای خود قصد ثبت برند یا علامت تجاری و یا اسم تجاری در هر زمینه ای از جمله تولیدات صنعتی، مواد خوراکی، رستوران و فست فود و یا امور خدماتی در ایران و یا در هرکشوری  تحت سیستم مادرید را داشته باشید و همچنین در صورتی که قصد انتقال برند خود به هر شخص حقیقی یا حقوقی در هر نقطه ای از ایران را و یا قصد تمدید علامت تجاری خود را دارید میتوانید در این زمینه با وکلای متخصص گروه مشورت کرده و پیگیری کار خود را به ایشان بسپارید.

انتقال علامت تجاری / تمدید علامت تجری

ثبت بین المللی علامت تجاری در سیستم ثبت مادرید نیز از دیگر خدمات گروه مهراد میباشد.

ثبت شرکت

2- ثبت شرکت

در تقسیم بندی شرکت ها به صورت مفصل به معرفی انواع شرکت ها و نحوه ثبت آن پرداخته ایم ثبت شرکت های:

سهامی خاص / مسولیت محدود / تضامنی / مختلط سهامی / مختلط غیر سهامی /

و همچنین ثبت صورتجلسات تغییرات شرکت های مذکور از جمه:

افزایش سرمایه / کاهش سرمایه / تغییر آدرس / تعیین سمت مدیران

خروج اعضا و انتقال شرکت نیز از دیگر خدمات گروه میباشد که توسط وکلایی با بیش از بیست سال تجربه در این زمینه صورت میگیرد.

وصول مطالبات

3- وصول مطالبات

اعلام وکالت در پرونده های حقوقی مرتبط با استرداد و وصول مطالبات از جمله:

مطالبه وجه چک / مطالبه وجه سفته / مطالبه وجه

از دیگر خدمات گروه میباشد که توسط وکلای متخصص در امور حقوقی با تخصص تحصیلی حقوق خصوصی صورت میگیرد.

دعاوی حقوقی

4-دعاوی حقوقی

از مهمترین خدمات گروه ارائه خدمات تخصصی در امور حقوقی از جمله:

دعوای خلع ید / الزام به تنظیم سند / استرداد ثمن معامله / مطالبه اجاره بها و اجرت المثل ایام تصرف / استرداد لاشه چک / استرداد ثمن معامله / دادخواست اعلام فسخ معامله / اعسار و تقسیط

الزام به تسلیم مبیع و… میباشد که توسط وکلایی مجرب و با سابقه صورت میگیرد.

دعاوی مربوط به اجاره

5-دعاوی مربوط به اجاره

از دیگر دعاوی مطرح در دادگستری و شوراهای حل اختلاف امور مربوط به اجاره میباشد از جمله:

مطالبه اجاره بها- اجور معوق / مطالبه اجرت المثل و اجرت المسمی / تایید فسخ اجاره / دستور تخلیه و حکم تخلیه

مطالبه اجرت المثل ایام تصرف که نیاز به پیگیری و مراجعات مکرر دارد و گروه وکلای مهراد با تعهد به پیگیری و تلاش دعوای شما در این زمینه را هدایت خواهد کرد.

دعاوی کیفری

6-دعاوی کیفری

دعاوی کیفری نظر به اهمیتی که از حیث آبرو و حیثیت شاکی یا متهم دارد نیازمند توجه کافی و پیگیری جدی توسط وکیل دارد چرا که در صورت صدور حکم اشتباه اعتبار و آبروی چند ساله شخص خدشه دار شده و حتی یک رو بازداشت موقت تاثیرات جبران ناپذیری بر روحیه فرد و نگرش اطرافیان نسبت به او دارد پیگیری این دعاوی از جمله:

قتل عمد، قتل غیر عمد / اسیدپاشی / ضرب و جرح / قاچاق کالا / کلاهبرداری / اختلاس / خیانت در امانت / سرقت / جعل

صدمه منجر به دیه و سایر دعاوی دیگر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده که توسط وکلای متخصص در امور کیفری با تخصص تحصیلی در رشته حقوق جزا و جرم شناسی صورت میگیرد.

دعاوی خانواده

7- دعاوی خانواده

رسیدگی به دعاوی خانواده از آن جاییکه مربوط به بنیان و اساس خانواده میباشد و قطعا با امور احساسی زوج و زوجه درگیر بوده و تبعات اجتماعی خاصی دارد علاوه بر نیاز به دانش و تجربه اقتضا میکند وکیلی که در پرونده اعلام وکالت مینماید در زمینه جامعه شناسی و روانشناسی نیز مطالعه داشته باشد تا اولویت اول خود را برقراری صلح و آشتی بین طرفین قرار دهد. این دعاوی عبارتند از:

طلاق توافقی / طلاق به درخواست زوج یا زوجه / مطالبه مهریه / مطالبه نفقه / حضانت فرزند / الزام به تمکین / تغییر و اصلاح شناسنامه و…

دعاوی ملکی

8-دعاوی ملکی

پس از چندین سال کار و تلاش ممکن است فرد اقدام به خرید خانه یا زمینی جهت استفاده و یا سرمایه گذاری نماید که حاصل یک عمر تلاش و تجربه وی میباشد اما متاسفانه افراد سودجو به دنبال فرصت هایی هستند تا به ناحق مالی بدست آورند. لذا کمک به افراد مالباخته در زمینه امو املاک امری بسیار اساسی و قابل توجه است. گروه وکلای مهراد طی همکاری با وکلایی که صرفا در امور ملکی فعال هستند و سابقا از کارکنان ثبت اسناد و املا و ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان بوده اند این افتخار را دارد که در دعاوی املاک کارنامه و رزومه ای درخشان را به شما عزیزان ارائه دهد. برخی از این دعاوی عبارتند از:

خلع ید / رفع تصرف / وضع ید / اثبات مالکیت / تغییر کاربری / اراضی موات و بایر / قانون اصلاحات ارضی / قانون زمین شهری

 

انعقاد قرارداد

9- انعقاد قرارداد

از دیگر خدمات گروه نگارش و تنظیم قراردادهای تخصصی برای شما عزیزان میباشد. به گفته شاعر (خشت اول گر نهند معمار کج      تا ثریا میرود دیوار کج) اگر برای انجام کار خود در ابتدای امر قرارداد و ساختار مشخصی نداشته باشید قطعا در اثنای کار به مشکل برخواهید خورد. لذا اهمیت تنظیم قرارداد مستحکم و کارشناسی شده را اشخاصی میدانند که به علت عدم وجود قراردادی صحیح درگیر عواقب آن هستند. قرارداهای تنظیمی توسط گروه عبارتند از:

قراردادهای جوینت ونچر / قراردادهای نفتی / قرارداد تاسیس کارخانه و تجهیزات / قرارداد واردات و صادرات / قرارداد مشارکت در ساخت / قرارداد کارگر و کارفرما و….

 

داوری

10-داوری

داوری بنیانی تازه تاسیس و در حال پیشرفت در امور حقوقی میباشد. موجب کاهش ورودی های دادگستری و تخصصی شدن قضاوت در دعاوی میباشد. دوره های مختلفی جهت آموزش آن برگزار شده و سازمانها و نهادهای بزرگ داوری تاسیس شده و بسیاری از قراردادها نیز رفع اختلاف را ارجاع به داوری داده اند. گروه وکلای مهراد با بهره گیری از دانش و تجربه قضات بازنشسته که سی الی سی و پنج سال سابقه قضاوت دارند کارنامه درخشانی در زمینه داوری و موفقیت در این امر دارد.

امورحسبی

11-امورحسبی

امور حسبی مربوط به احوال شخصیه افراد و معمولا روابط خانوادگی آنها میباشد. موضوعات مهمی در این زمینه وجود دارد از جمله:

انحصار وراثت / حکم حجر / رفع حجر / تنظیم وصیت نامه / ابطال شناسنامه / صدور حکم رشد

ابطال وصیت نامه و… برای مثال صدور حکم حجر برای اشخاص اصطلاحا سفیه بسیار حائز اهمیت میباشد چرا که میتواند آینده وی را تحت تاثیر قرارداده و کلیه معاملات گذشته وی را زیر سوال ببرد.

 

عقد وکالت

برابر با ماده ۶۵۶ قانون مدنی وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می‌نماید. همانطور که در ماده مذکور اشاره گردیده وکالت عقد می باشد، به این معنا که وقتی موکل به دفتر گروه وکلای مهراد یا یک وکیل دادگستری مراجعه می‌کند با وکیل پایه یک دادگستری متخصص در امور مربوط به شخص مراجعه کننده انعقاد عقد وکالت می نماید، در واقع موکل با امضای وکالتنامه وکیل را مطابق با این ماده نایب خود در انجام امور خود کرده و اقدام به انعقاد عقد وکالت نموده است، در کل عقد وکالت صرفاً برای وکالت در دادگستری نمی باشد و هر شخص می‌تواند شخص دیگری را برای انجام هرگونه امری وکیل خود نماید همانطور که استحضار دارید عقد وکالت به جز دفاتر وکالت در دفاتر اسناد رسمی نیز تنظیم می‌شود به نحوی که ممکن است شخصی که قصد خروج از کشور را دارد پیگیری امور کاری خود را در خصوص انتقال اموال خود و همچنین مراجعه به اداره دارایی و شهرداری و بانک‌ها و غیره به شخص دیگری بسپارد. پس زمانی که صحبت از وکالت می‌شود تنها وکالت در دادگستری مدنظر نیست ممکن است شخصی برای انتقال منزل مسکونی خود نیاز به وکیل داشته باشد چرا که زمانی که فروشنده می‌خواهد منزل مسکونی خود را به شخص دیگری منتقل نماید برابر قانون ملزم می باشد که مفاصا حساب دارایی و شهرداری و استعلام از اداره ثبت را آماده نموده و به دفتر اسناد رسمی جهت تنظیم سند تحویل دهد، شاید این شخص تجربه کافی در خصوص این امر را نداشته باشد و یا فرصت مراجعه به ادارات مذکور را نداشته و یا در کل توان این کار را نداشته و تمایل به داشتن وکیل در خصوص پیگیری این امور داشته باشد، گروه وکلای مهراد با داشتن اشخاصی که تجربه مراجعه به ادارات مختلف از جمله اداره امور دارایی و همچنین شهرداری‌ها و بانک‌ها و اداره ثبت اسناد و املاک را دارند این امکان را به شما می دهد که امور خارج از دادگستری خود را نیز به وکلای این گروه اعطا نماید با این تفاوت که وکلایی که اقدام به امور مذکور می نمایند دارای پروانه وکالت نیستند و نیازی به داشتن پروانه وکالت جهت مراجعه به اداره دارایی و شهرداری و اداره ثبت وجود ندارد و ایشان می توانند بنابر تجربه ای که دارند این اقدامات شما را نیز انجام دهند.

مطابق با ماده ۶۵۷ قانون مدنی تحقق وکالت منوط به قبول وکیل است، در زمانی که شما برگه مربوط به انعقاد عقد وکالت را در دفتر گروه وکلای مهر و امضا می نماید تا زمانی که وکیل نیز بخش مربوط به امضای وکیل را امضا ننموده این عقد منعقد نشده است و تحقق وکالت منوط به امضای وکیل در همین قرارداد می‌باشد، با امضای ایشان و بنابر موضوع وکالت و حدود اختیارات وکیل، وکیل تعیین شده موظف به انجام امور اعطایی می‌باشد.

وکالت و مشاوره حقوقی

گروه وکلای مهراد این تصمیم را دارد که در طول سال چندین پرونده ارجاعی را که موکلین آنها توان مالی کافی جهت پرداخت حق الوکاله را ندارند با بررسی موضوع و شرایط مالی موکل و ذیحق بودن ایشان در امر ارجاعی دریافت حق الوکاله را به صورت اقساطی و در شرایط خیلی خاص به صورت رایگان انجام دهد، در شرایط کلی نیز موضوع حق الوکاله برای گروه در اولویت های بعدی قرار دارد اولویت اول برای گروه  وکلای مهراد این است که در صورتی که شخص مراجعه کننده ذیحق در موضوع باشد و حقوق قانونی و اخلاقی وی پایمال شده باشد دفاع از حقوق وی نماید چرا که هدف از تاسیس این گروه و در کل هدف از تأسیس نهاد وکالت برقراری عدالت و احقاق حق افراد بزه دیده و یا مالباخته در جامعه می باشد، لذا برای مراجعه به گروه وکلای مهراد قبل از اینکه به موضوع حق الوکاله و نحوه پرداخت آن توجه داشته باشید در صورتی که می دانید و مطمئن باشید که حقوق قانونی شما پایمال شده است بدون تفکر و برنامه ریزی جهت پرداخت حق الوکاله در دفتر گروه حاضر شده و موضوع و مشکل خود را با امید به احقاق حق خود مطرح نمایید.

همچنین گروه وکلای مهراد امکان مشاوره رایگان را نیز برای افرادی که مشکل آنها با مشاوره صحیح و تخصصی حل می‌شود توسط وکلای دادگستری در نظر گرفته و در صورتی که مراجعه کننده توان کافی جهت پرداخت حق المشاوره را نیز نداشته باشد در شرایط خاص گروه از دریافت حق المشاوره نیز صرف نظر نموده و صرفاً به احقاق حق مراجعه کننده و برقراری و ایجاد عدالت بسنده می نماید.

لذا گروه وکلای مهراد از شما عزیزان میخواهد بدون فکر کردن به امور مالی و دغدغه پرداخت حق الوکاله جهت احقاق حقوق خود به دفتر گروه مراجعه و با طیب خاطر پیگیری امور حقوقی خود را به گروه بسپارید.

به این مطلب امتیاز دهید
[کل: 54 میانگین: 4.7]

مقالات مرتبط

برچسب ها:, ,