وکیل دادگستری در تهران

وکیل دادگستری در تهران

انتخاب وکیل مناسب در تهران

ممکن است مشکل حقوقی که برای شما ایجاد شده در محل زندگی شما  نباشد. برای مثال اگر که شما در شهر ساری اقامت دارید و آپارتمانی را جهت فعالیت کاری خود در تهران اجاره نموده اید و موجر از تحویل آپارتمان به شما خودداری می نماید، در این حالت با توجه به اینکه محل زندگی شما در ساری میباشد و با وکلای متخصص این شهر آشنایی بیشتری دارید. اما قطعاً انجام و پیگیری پرونده در تهران برای وکلای ساری کمی مشکل بوده، و سختی رفت و آمد پیگیری و نتیجه بخشی پرونده شما را به تأخیر می‌اندازد. پس چه اقدامی باید در این زمان صورت پذیرد؟

.

ارائه راهکار جهت انتخاب وکیل مناسب

در این حالت و در زمانی که شما قصد طرح دعوی الزام به انجام تعهد، یا الزام به تحویل مورد اجاره علیه موجر را دارید می توانید از اختیار ماده ۳۱ قانون آیین دادرسی مدنی استفاده کنید. این ماده مقرر می دارد

هر یک از متداعیین می توانند برای خود حداکثر تا دو نفر وکیل انتخاب و معرفی نمایند، شما می توانید با وکیلی که در شهر ساری با او آشنایی دارید قرارداد کاملی را تنظیم نمایید و از او بخواهید که با توجه به شناختی که از همکاران خود در شهر تهران دارد وکیل دومی را برای پیگیری پرونده انتخاب نموده و با حق توکیل خود در طرح دعوی و پیگیری پرونده در تهران را به او بسپارد.

.

 

وکیل
وکیل

 

.

بدون شک این موضوع می‌تواند در مورد دعاوی دیگر از جمله تخلیه عین مستاجره که نیازمند دستور تخلیه باشد نیز اتفاق بیفتد. بسیار پیش می آید که با توجه به نرخ رشد املاک و مستغلات در شهر تهران افرادی که سرمایه در شهرهای دیگر دارند تمایل به خرید مغازه و یا آپارتمان در شهر تهران پیدا می کنند. برای مثال در پرونده‌ای که توسط گروه وکلای مهراد بررسی شد شخصی که ساکن شهر کرمان بود دو باب آپارتمان در تهران جهت سرمایه گذاری خریداری نموده و با انعقاد عقد اجاره در اختیار مستاجر قرار داده بود. مستاجر میدانست صاحب خانه در شهر دیگر سکونت دارد و از این شرایط سو استفاده نموده و تا یک سال پس از پایان موعد اجاره نه تنها ملک موجر را تخلیه نکرده بود بلکه از پرداخت اجاره‌بها نیز خودداری می نمود. مالک هم به دلیل عدم حضور در تهران و وجود فاصله طولانی بین دو شهر مذکور توانایی پیگیری مجدانه پرونده را نداشت. از همین رو بر حسب آشنایی که با مدیر گروه وکلای مهراد داشت طرح دادخواست دستور تخلیه را به وکلای گروه سپرد، و با تفویض تمامی اختیارات در وکالتنامه ظرف مدت یک ماه ما توانستیم نه تنها ملک را تخلیه کنیم بلکه مستاجر را به پرداخت تمامی اجاره بهای معوقه  با طرح دعوای مطالبه اجور معوقه محکوم نماییم.

.

نحوه تفویض وکالت

اولین سوالی که به ذهن شما خطور می‌کند این است که چطور می‌توان وکیلی را در شهر دیگر شناسایی و به او وکالت داد؟

شما می توانید از طریق سایت کانون وکلای دادگستری مرکز و جستجو بین وکلای این کانون، وکیل دادگستری متخصص را یافته و شماره تلفن دفتر او را از طریق همان سایت دریافت نمایید.

 پس از مذاکره تلفنی در صورتی که وکیل پذیرفت که پرونده شما را پیگیری نماید می توانید از طریق دفاتر اسناد رسمی با داشتن مشخصات وکیل، وکالت رسمی به او جهت طرح دعوا و پیگیری پرونده تنظیم نمایید و در آن وکالت نامه اختیار انعقاد قرارداد با وکیل دادگستری را به او بدهید. در این صورت وکیل منتخب شما می‌تواند نظر به اختیاری که به موجب وکالت نامه رسمی به دست آورده برگه وکالت نامه را جهت ارائه به شعب دادگاه از طرف شما امضا نماید و بدون اینکه نیاز به حضور شما باشد دعوا را مطرح نموده و نتیجه را به شما اعلام کند.

.

 

وکیل دادگستری
وکیل دادگستری

 

.

البته توصیه ما به شما این است که در هر شرایطی حداقل یک بار جهت مواجهه حضوری با وکیل مخصوصاً در دعاوی با اهمیت نظیر الزام به تنظیم سند سرقفلی و یا الزام به تنظیم سند رسمی آپارتمان یا مغازه و دیگر دعاوی که از اهمیت زیادی برخوردار هستند طی مراجعه به دفتر وکیل دادگستری، اقدام به انعقاد قرارداد با او بنماید.

از طرفی دیگر می‌توانید با تماس تلفنی با گروه وکلای مهراد از این گروه بخوانید که وکیل متخصص را در خصوص دعاوی پیش آمده به شما معرفی نماید. و ما این تضمین را به شما می دهیم که با معرفی چندین وکیل متخصص و باتجربه پیگیری پرونده شما را به بهترین نحو انجام داده و نتیجه مطلوب را در اسرع وقت به دست آوریم.

به این مطلب امتیاز دهید
[کل: 16 میانگین: 4.7]

مقالات مرتبط

برچسب ها:, ,

دیدگاه