مشاوره با وکیل در تهران

مشاوره با وکیل در تهران

نحوه شناسایی وکیل متخصص در تهران

جهت مشاوره با وکیل در تهران بهتر است با وکلایی مشاوره نمایید که پروانه وکالت آنها مربوط به شهر یا استان تهران می باشد. چرا که در صورتی که پرونده شما در شهر تهران مطرح شده باشد وکیلی که پروانه وکالت او از شهرستان صادر شده با توجه به اینکه عمده فعالیت وی خارج از شهر تهران است آشنایی کافی با محاکم و روند رسیدگی در تهران نداشته و نمی تواند مشاوره حقوقی مناسبی را به شما ارائه کند. عناوین زیادی در سایت های حقوقی تحت عنوان مشاوره با وکیل دادگستری در تهران و غیره مشاهده می شود، اما چطور می توان اطمینان داشت که وکیلی که از طریق سایتهای حقوقی شناسایی شده تخصص کافی جهت مشاوره حقوقی و انجام وکالت در پرونده ارجاع شده را دارد یا خیر ؟

 

راه های شناسایی وکیل متخصص در تهران

معمولاً راه آشنایی با وکلا به یکی از سه طریق زیر می باشد

وکیلی که سابقا در خصوص تخصص وی آشنایی داشته اید و مجدداً به او مراجعه می‌کنید.
وکیلی که دوستان و اطرافیان به شما معرفی می نمایند و با توجه به اعتمادی که به آنها دارید به وکیل معرفی شده توسط ایشان نیز اعتماد می کنید.
جستجو در سایت های اینترنتی جهت شناسایی وکیل متخصص در تهران یا شهرهای دیگر.

.

 

وکیل در تهران
وکیل در تهران

 

.

بعضی از  افراد از دو طریق اول اقدام به انتخاب وکیل می نمایند و بسیاری از افراد نیز از طریق جستجو در سایت های اینترنتی به دنبال وکیل متخصص جهت حل اختلاف خود و مشاوره حقوقی می‌باشند. اما چطور می توان به سایت های حقوقی که اقدام به معرفی وکیل نموده‌اند اعتماد کرد؟ جهت شناسایی وکیل متخصص در تهران همانطور که در ابتدا گفته شد در صورتی که پرونده پیش آمده برای شما در شهر تهران می باشد بهتر است وکلایی را جهت وکالت انتخاب نمایید که پروانه وکالت آنها مربوط به شهر تهران باشد.در همین راستا پس از آنکه از طریق سایت های مختلف حقوقی که مربوط به موسسات حقوقی و یا خود شخص وکیل می‌باشد با وکیل مورد نظر خود آشنا شده اید می توانید از طریق سایت کانون وکلای دادگستری و در قسمت جستجوی نام وکیل با وارد کردن نام و نام خانوادگی اعتبار پروانه وکالت او یا از داشتن پروانه وکالت او مطمئن شوید. از آنجایی که نظارت دقیقی بر سایتهای اینترنتی وجود ندارد ممکن است هر شخصی که آشنایی جزئی با مسائل حقوقی دارد با تاسیس یک سایت خود را وکیل نامیده و حتی اقدام به مشاوره حقوقی نماید. از همین ‌رو کانون وکلای دادگستری طی اقدامی شایسته این امکان را برای تمامی کاربران در فضای مجازی ایجاد کرده است که بتوانند از صحت و سقم اطلاعات وکلا اطمینان حاصل نمایند.

 

شناسایی وکیل متخصص در تهران از طریق سایت های حقوقی

همانطور که گفته شد سایتهای حقوقی در تهران و سایر شهر ها به دو دسته تقسیم می شوند.

سایت هایی که مستقیماً توسط وکیل پایه یک دادگستری تأسیس شده است.
سایت هایی که از طریق موسسات حقوقی ایجاد گردیده.

 

در صورتی که وکیل پایه یک دادگستری قصد معرفی خود و خدمات کاری خود را داشته باشد می‌تواند از طریق تاسیس سایت و معرفی رزومه کاری و بیوگرافی خود و همچنین قرار دادن مقالاتی که در آنها تخصص دارد خدماتی را که امکان ارائه آن را دارد به موکلین اعلام نماید. قطعاً در سایت مربوط به وکیل دادگستری نام و نام خانوادگی وی درج شده است. شما می توانید با وارد کردن این نام در سایت کانون وکلای مرکز از اعتبار پروانه وکالت وکیل اطمینان حاصل نمایید. اما در صورتی که سایت حقوقی توسط موسسات حقوقی ایجاد شده باشد فارغ از جذابیت مطالبی که این سایت ها به شما ارائه می دهند باید از وجود وکلای متخصص و کاردان که با این موسسات همکاری می‌نمایند آگاه باشید.

برای مثال سایت گروه وکلای مهراد هر روزه با اشتراک مقالاتی که ممکن است برای شما عزیزان مفید واقع شود اطلاعات حقوقی در زمینه های مختلف را منتشر می نماید. مدیریت امور مربوط به سایت می‌تواند توسط افرادی که پروانه وکالت ندارند انجام شود. اما تایید نهایی مقالات باید توسط وکیل پایه یک دادگستری انجام شود. چرا که موضوعات حقوقی هر روز در حال تغییر و تحول بوده و تنها وکیل دادگستری که مشغول به فعالیت در محاکم می باشد می تواند آخرین اطلاعات را در خصوص موضوعی خاص تایید یا تکذیب نمایند. این وظیفه به عهده مدیر گروه وکلای مهراد، مهدی نائینی می‌باشد که با حسن توجه و دقت کامل درخصوص مقالات ارائه شده تمامی تلاش خود را جهت ارائه مطالب مفید و کاربردی انجام می دهد.

.

 

وکیل در تهران
وکیل در تهران

.

 نتیجه مشاوره با وکیل متخصص

در صورتی که وکیلی که شما به او مراجعه نموده اید دارای تخصص کافی در زمینه دعوای ارجاعی نباشد قطعاً نتیجه مطلوبی را در دادگاه به دست نخواهد آورد و اگر طرف مقابل او وکیلی با تجربه و متخصص در همان زمینه داشته باشد با آگاهی طرف مقابل نسبت به آخرین قوانین مصوب در آن خصوص و همچنین آرای وحدت رویه ممکن است وکیل شما امکان پاسخگویی به ادعاها و یا دفاعیات طرف مقابل نداشته باشد. لذا بهتر است قبل از اعطای وکالت به وکیل دادگستری در خصوص تحصیلات تکمیلی او تحقیق نمایید و در صورتیکه تحصیلات عالی وی در زمینه دعوای مطروحه باشد قطعاً نتیجه بهتری برای شما به دست خواهد آمد.

 گروه وکلای مهراد این افتخار را دارد که ضمن همکاری با وکلای با تجربه و متخصص پرونده هایی که توسط موکلین تقاضای اعلام وکالت در آن ها می شود را به وکلایی ارجاع می‌دهد که در آن خصوص تحصیلات عالیه داشته و دارای سابقه می باشند. از همین رو ما توانسته‌ایم کارنامه درخشانی را نظر به جلب رضایت موکلین خود به دست آوریم

به این مطلب امتیاز دهید
[کل: 16 میانگین: 4.8]

مقالات مرتبط

برچسب ها:, ,

دیدگاه